LillaMy84
Trådstartare
Undrar om det är någon/några här på forumet som är diplomerade hästmassörer?? Funderar nämligen på att utbilda mig själv till det.. är riktigt sugen alltså , men det är en hel del saker jag funderat över, i och kring... så här kommer en radda med frågor:
Är det lika kul att gå till jobbet varje morgon även efter ett tag, eller tröttnar man(hur ambitiös man än var i början)?
Vad tjänar man som massör (vill ju inte utbilda mig dyrt till ngt man inte kan leva på, alltså vad blir över efter all moms och alla kostnader och sånt)?
Hur länge har ni hållt på (vet ju att ju längre man hållt på desto mer tjänar man)?
Hur många hästar/vecka hinner/orkar man med?
Vart har ni utbildat er?
Har ni det som heltidsjobb eller extraknäck??
Ni som hållt på lite längre har ni vidareutbildat er till mer avancerade grejer, och går detta i sverige?
Som ni ser, en massa frågor men snälla berätta allt är så nyfiken
Är det lika kul att gå till jobbet varje morgon även efter ett tag, eller tröttnar man(hur ambitiös man än var i början)?
Vad tjänar man som massör (vill ju inte utbilda mig dyrt till ngt man inte kan leva på, alltså vad blir över efter all moms och alla kostnader och sånt)?
Hur länge har ni hållt på (vet ju att ju längre man hållt på desto mer tjänar man)?
Hur många hästar/vecka hinner/orkar man med?
Vart har ni utbildat er?
Har ni det som heltidsjobb eller extraknäck??
Ni som hållt på lite längre har ni vidareutbildat er till mer avancerade grejer, och går detta i sverige?
Som ni ser, en massa frågor men snälla berätta allt är så nyfiken