C

carroåjohan

NI tittar väl på nästa hästliv!!!!!
Torsdag kl 20:00

Islandshästar i världsklass :) :banana:

Är det då det är islandshästar med eller? :confused:

Hästlivs programordning gör ju alla förvirrade! :crazy: ;)

Japp... Johan och Askur bla.. (och andra fina hingstar som Pá t ex)

Jag kommer att undvika det - hittills har inte ett program om islandshästar gjorts som inte 'snuttifierar' rasen.

Tackar för tipset! :bow: Urfin sida förresten (speciellt om man jämför med gamla Örviks-sidan!)! :banana:

Det verkar dumt. Vad jag har hört tidigare så får man se Johan hålla lektion för syskonen Sandberg så det lär nog åtminstone bitvis vara på en tämligen hög nivå!

Sjävlklart :D

/Frida

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"

Om moderatorn raderat det så är det nog för att man inte ska göra reklam, och då är det nog onödigt att lägga ut länken igen!

Re: HÄSTLIV *DELETED*

Båbbe, jag raderade inlägget framförallt pga reklamen, men även för att jag sett genenom fingrarna på samma länk i en annan aktuell tråd. Jag är inte särskillt petig och även om länkar inte ska förekomma här så och släpper jag igenom en hel del så finns det gränser, det är inget kul om det blir för mycket av den vararn.

Den som vill tipsa om länkar gör det förslagsvis på länksidorna , där finns massor av länkar till islandshästsidor att dräggla :d över.

Senast ändrad av en moderator:

Ok då! Tyckte det var trist bara för att jag ville se bilderna! :d

Visst är det väl lite reklam kanske, men just de 2 är ju inte direkt okända och man får nog tag på dem ändå om man vill... :D

Va inte riktigt meningen att göra "REKLAM" . Tänkte bara att folk kanske ville se lite skojsiga och fina bilder--!
Hade inte kolla på att läkar inte fick vara med...

Ska länka på länksidan istället. :)

Observera att hästliv sänds ikväll kl FEM ÖVER SEX pga handbolls E
Alltså 18:05 på Tv4 + (hoppas denna "reklam" får vara kvar iaf..)

/mvh - Carro

Ja det är klart att den får, men inte sådant som går till kommersiella sidor.

Intressant program, men det hade kunnat vara mer Islandshästar ( det kan det väl alltid :D ) Kul att de hade med Johan Häggberg i programmet i alla fall! Och syskonen Sandberg! Även om jag läst att man skulle få se när J.H tränade de, så jag antog att man skulle få se en snutt av en lektion när J.H undervisade...

Va? Var det ingen lektion med... Hmm nåja - jag är på jobbet än, hoppas att föräldrarna har spelat in programmet när jag kommer hem så jag får se det då! ;)

Är det någon som vet om det går i repris och när i så fall. Missade att spela in.

// Ingalill

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
629
Senast: Ajda
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
465
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Har haft två hästar som av olika anledningar fått tas bort. Den första var gammal. Det var sorgligt men OK. Hon hade haft ett bra...
2
Svar
26
· Visningar
2 195
Senast: Oknytt
·
Kultur Har aldrig sett Sámi Grand Prix förut men nu ska det sändas på SVT ikväll kl 20:15-22 så tänkte titta. Det är uppdelat i både jojk och...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama