Hästleksaker?

Sv: Hästleksaker?

Jag har gjort leksaker till fölungarna som dom tycker är jätteroliga i hagen. :) En jutesäck fylld med halm som man knyter ihop är en populär leksak! Den kan dom hålla på med jättelänge. Bra om man har "ensamma" fölungar utan kompisar!
Har även en gammal fiskebåtsboj i hagen att leka med, den är som en gigantisk fotboll med en liten knopp i en änden. Den har årets fölunge haft mycket att göra med! Fast han lyckas hela tiden putta den utanför staketet bara.. :smirk:

Kan varna lite för att lägga in för stora rishögar i hagen bara. Hade en stor hög med ris i hagen ett tag ifjol och hästarna hade mycket att göra med den ända tills mitt ena sto på något vis lyckades få in en vass pinne 5-6 cm in i hönan och skar upp sej rejält. :cry: Det läkte dock ihop fint och vi slapp sy, men det var på håret.

Sv: Hästleksaker?

Lånar

Köpte en sån lick.it på Hööks, med äppelsmak. Först räckte den hur länge som helst, sen plötsligt kom han på det fiffiga med stenen och åt upp den över en natt..

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
639
Senast: cowgirl81
·
Hästvård Då har vi dessvärre åkt på den stora blodmasken i stallet.. Jag har tidigare delat stallet med en annan inackorderad. Förra året gjorde...
Svar
19
· Visningar
928
Senast: Lucifer
·
Utrustning Vänder mig i första hand till er som bor på egen gård, och inte bara tar hand om hästen i samband med ridning. Jag behöver nya...
Svar
16
· Visningar
742
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 189
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka