Sv: Hästgodis - Lick It
Hehe.. Har lite samma problem som du.. Rastlös häst.. Fast min har inte ens boxvila.. Han e ute i alla fall mellan 8 o 15.. Sen tas dom in då alla i mitt stall e så tråkiga.. Dom anser att det är för kallt och mörkt ute senare.. Men men.. Min häst e krubbitare o allmänt busig.. Säg nåt han inte pillar på..! Man kan säga att han box går att jämföra med en papegojbur skulle ja tro..! Hihi.. Fotboll har han.. Petflaskor (vissa fyllda med vatten), borstar o allt möjligt upphängt.. Gossedjur har han massa oxå.. =P Hehe.. Så ibland sysselsätter han sig med det..! de värsta e att nu måste jag göra något liknande i transporten.. När jag var på min första tävling med honom.. Så hade han under resan dit plockat av alla knoppar på pinnarna som håller ihop allt i transporten, om ni fattar.. Hihi.. Så dom låg högt o lågt o överallt.. =P Fastän han hade hö, men de va la roligare o hitta på bus.. =D Hehe.. Sen så hade han gnagt på en list.. Haha.. Busig valack på 7 år.. =P Haha.. Irländsk import.. 75% fullblod.. Mycket i huvudet på han..! haha.. Hoppas de löser sig med din häst..! Pusshej..