Sv: Hästförmedlare stämd för fjärde gången
Vi har köpt häst av denna försäljare. Vilket inte gick smärtfritt. Hästen var inte alls vad hon utmålade den för att vara. Försökte häva köpet, men kände sedan, efter otaliga mail och telesamtal att vi absolut inte ville lämna tillbaka hästen dit....
Mailen var rätt så fascinerande där hon ljuger och pratar mot sig själv i samma mail. Har aldrig förr varit med om maken...
Fast jag tycker det är ganska kul att läsa i hennes gästbok på hennes hemsida.
Verkar inte som om hon har nån koll alls eftersom hon inte vet om det är ett sto eller valack hon säljer:
En köpare har skrivit detta:
2008-01-03 12:37:51
Allt går bra med "Robban" & han är en UNDERBAR ponny, har redan hoppat 1 m & kommer säkert att vinna allt i sommar. Men när vi kom hem så märkte vi att "han" var ett sto ? Vi döpte henne till Qwini .. MvH
Till svar fick hon:
2008-01-11 00:19:21
Hej Matilda. Inga nya hästar på väg in. Hej Cecili. Don är såld till en Ridskola i norrland. Hej L. Har haft mycket att gör men kommer en del uppdateringar ikväll. Hej Malin. Flisan har okänd stam. Hej C.J. Uppdateringar sker ikväll. Hej Tova. Haha. Jo jag hörde det, så kan det gå. Hoppas allt går bra och håll mig gärna uppdaterad. Hej Ida. Ja julkortet har kommit, jättefint. Tack. Ha d bra alla. Mvh Madde
Skönt att hon lägger ner. Hon har verkligen inte gjort detta för hästarnas skul. Oseriös, oseriös!