hästens biologi, utfodring och avel

R

rare

hade tänkt ta tag i att lära mig mer om att räkna foderstat, och mer om foder. dels för att det känns viktigt att kunna själv(brukar be kompisar räkna^^) och sen vill jag gärna plugga vidare inom häst(kanske hippolog). någon som vet om boken "hästens biologi, utfodrning och avel" är en bra bok för att komma igång med det?

Sv: hästens biologi, utfodring och avel

hade tänkt ta tag i att lära mig mer om att räkna foderstat, och mer om foder. dels för att det känns viktigt att kunna själv(brukar be kompisar räkna^^) och sen vill jag gärna plugga vidare inom häst(kanske hippolog). någon som vet om boken "hästens biologi, utfodrning och avel" är en bra bok för att komma igång med det?

Den är jätebra! Har vi i undervisningen på mitt ridgymnasium :)

Attrell, Barbro , Björnhag, Göran , Dalin..., Göran

Jag tycker det är en mycket bra bok som tar upp många bra saker.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 098
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 896
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 873
Senast: Lavinia
·
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
13 883
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka