LionQueen
Trådstartare
Hej. Detta har hänt 2 gånger nu och har aldrig hänt innan. Hästen står i en box och när jag kommer(jag står utanförboxen) så ber ja han komma fram så ja kan klappa honom. Sen helt plötsligt vänder han sig så jag får baken framför ansiket.. Jag går åt sidan för att se han ansikte igen och då tittar han lite på mig sen vänder han sig igen så jag får baken i huvudet igen..
Hans ägare är på semester, har varit borta nu i 2 veckor och kommer hem om en vecka.. Tror ni att han går fram och kollar vem det är och sedan blir lite sur eftersom det inte är hans ägare? Tror ni han saknar henne?
Han verkar lite nere.. Men det kan också bero på att han har lite ont i benet, tror det är ett sår.
Hans ägare är på semester, har varit borta nu i 2 veckor och kommer hem om en vecka.. Tror ni att han går fram och kollar vem det är och sedan blir lite sur eftersom det inte är hans ägare? Tror ni han saknar henne?
Han verkar lite nere.. Men det kan också bero på att han har lite ont i benet, tror det är ett sår.