Hästen skakar

Sv: Hästen skakar

Ingen aning om vad det är men om du behöver få igång blodcirkulationen så är alla Back On Track produkter jättebra, blodcirkulationen kommer igång, det blir ungefär som muskelmassage och det värmer bra också .. :angel:

haha. är du återförsäljare eller ;)
Inte min häst så jag tänker inte köpa några saker till den.

Sv: Hästen skakar

Det släppte efter några timmar, men han är fortfarande jättespänd och alldeles hård i musklerna, han svarar inte på ETs behandlingar, även om låsningar och snedheter rättas till så är han precis lika spänd. :(

Han ska få vila och bara skrittas, så hoppas jag det går över... Vet. hittade som sagt inget öht.

Liknande trådar

Hästvård Behöver lite råd och tips!☺ Mitt halvblod på 17 år som jag nyligen köpt fick (vad veterinären trodde då) korsförlamning för 2v sedan...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: skiesabove
·
Hästvård Någon som har erfarenhet/kunskap om detta.?Min häst har efter 3 besök på klinik diagnostiserats med detta. Han har behandlats för de...
2
Svar
24
· Visningar
4 232
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 935
Senast: Jamtland
·
Hästvård Måste rådfråga, veterinär är kontaktad men har själv ingen aning i nuläget. Jag ligger själv i influensa och har inte varit i stallet...
Svar
17
· Visningar
2 810
Senast: WSLPZF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka