Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag avser inte att vara otrevlig alls men jag undrar forfarande varför man öht ber om råd på sociala media när ens djur /ens människa står under vård ? Du jobbar inom vården och är sjuksköterska ? Upplever du att man tar råd av sociala media ifråga om hur man ska agera /råd/tips oavsett vad läkare/sjukvårdande ordinerat osv ????
Om man upplever allt stannat upp/ är missnöjd osv så byter man klinik /veterinär i fråga om djur . Inom humanvården kan man också byta .
Då var vi på väg hem med min Prisma.. Njursvikt troligen. Så nu vet vi utgången av allt detta.. Ska skicka in ett urinprov bara så dom kan räkna ut hur många procent av njurarna som fungerar, men vad spelar det för roll egentligen..?
Då var vi på väg hem med min Prisma.. Njursvikt troligen. Så nu vet vi utgången av allt detta.. Ska skicka in ett urinprov bara så dom kan räkna ut hur många procent av njurarna som fungerar, men vad spelar det för roll egentligen..?
Har läst det jag har hittat.Då var vi på väg hem med min Prisma.. Njursvikt troligen. Så nu vet vi utgången av allt detta.. Ska skicka in ett urinprov bara så dom kan räkna ut hur många procent av njurarna som fungerar, men vad spelar det för roll egentligen..?
Skit i mackan, människan har en naturlig fallenhet att ifrågasätta allt och alla och haka upp sig på diverse mest konstiga saker. ( ja @mackan jag väntar mig nu ett lång utläggning om detta ifrån dig )
Som jag sagt tidigare, om vet säger att det är ok så nej, hästen dör inte av att skrittas 10 minuter om det får tillbaka livsgnistan, dock om den ömmar i huden så skulle jag avråda och fortsätta med promenader i stället tills just hudproblemet är löst
@Yohab tråkigt men bra att ni ändå fått diagnos
Kl
Ang min tidigare kommentar om nålade förklaringar vad forumet Hästvård innebär att veterinär alltid ska ha kontaktats för diagnos osv så är det tydligen borttaget nu ser jag när jag kollade , liksom samma nålade förklaringar på övriga forum vad resp. forum avser för ämnen osv . Det var väldigt bra att ha som guidelines och väldigt bra motiverade allmänt .