Hästbitens foder

pastejja

Trådstartare
Hittade ett nytt svensktillverkat kraftfoder som jag blev lite nyfiken på. Alltid spännande att hitta "nya" svenska företag :).
Någon som har erfarenhet av produkterna?
/U

Sv: Hästbitens foder

Ja jag använder mig utav deras musli. Eller dem har ändrat lite i den jag har så den står inte med på hemsidan.
Men den är super, ända fodret som min häst håller hullet på :)

Låter ju intressant. Hemsidan är ju lite fattig på information, vilket är synd. Står det näringsinnehåll på säcken?
/Ulrika

Om du menar de i Ängelholm så är det inget "nytt" foder. De har funnits länge men har inte direkt marknadsfört sig så stort.
Var tidiga med havrefritt foder innan det blev "inne".
Jag har inte använt det av den enkla anledningen att jag gärna inte kör för långt för att köpa foder.
Såg fodret i början på 2000-talet och blev intresserad då det var müsli (alla hade inte det då) men hade bara en häst som inte åt så mycket o då köper jag annat foder närmre.
Vet några distansryttare som köpte fodret på den tiden och som var nöjda (havrefritt).
// Linda

Jag satte nytt inom situationstecken eftersom jag såg på hemsidan att det inte alls var nytt, men för mig är det.
Jag upptäckte att det säljs av en i närheten och det är da¨rför jag blev nyfiken. Tack för svar! :)

Jag vet inte om de kanske inte "vill bli" för stora. De måste ha varit före Salsa.
// Linda

Jag ringde för en stund sedan och det verkade som herrn hade fullt upp :) och var mycket trevlig. Fick veta vad man kan få veta av en producent.
/U

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
665
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Svar
4
· Visningar
629
Senast: Hello
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 086
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 827

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka