coari
Trådstartare
Sv: Hästarna trivs bäst i köket.
Hej, tack för redovisningen. Jag utgick bara utifrån repotaget och den text som reportern skrev med stora bokstäver.
Hoppas att ni lärt Er en läxa att man aldrig bör ställa upp på ett repotage eller delge övrig information till massmedia så vida man under inga omständigheter vill bli "misstolkad".
Vill man synas så finns det bättre sätt att göra reklam för sig.
Hej allihopa. Tänkte att jag skulle skriva lite för att reda upp lite om repportaget.
Jag heter Christian och är son till Bo Hedberg som medverkar i repportaget.
Först, så är det inte så att hästarna får vara inne i köket. Hästarna togs inn i köket för att aftonbladet ville vinkla hästarna som en modegrej, vilket dom verkligen inte är.
Till personen som antydde till djursex. Anser detta vara ett patetiskt påstående. Du borde ta reda på mer information innan då ens skriver något sådant.
Tack för mig.
Hej, tack för redovisningen. Jag utgick bara utifrån repotaget och den text som reportern skrev med stora bokstäver.
Hoppas att ni lärt Er en läxa att man aldrig bör ställa upp på ett repotage eller delge övrig information till massmedia så vida man under inga omständigheter vill bli "misstolkad".
Vill man synas så finns det bättre sätt att göra reklam för sig.