- Svar: 11
- Visningar: 1 503
Fyra personer skadades då fem hästar på rymmen galopperade runt på gatorna i London.
- Källa/Läs mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är det. Hästens blod alltså, jag vet inte om det var hästen som sprang på en taxibil kanske? En av hästarna krossade också fönstret på en buss.En av hästarna var ju helt nedblodad dessutom, jag fick uppfattningen att det var en militärövning och att det kanske var typ röd färg den hade på sig.. Men nu står det att någon häst skadades också, var det alltså hästens eget blod??
Åh fy!! Stackars hästJa, det är det. Hästens blod alltså, jag vet inte om det var hästen som sprang på en taxibil kanske? En av hästarna krossade också fönstret på en buss.
Reklampostern om medicin mot hayfever som syns på en av Sky:s bilder av bussen var också ett lite lustigt sammanträffande.... och hur hemskt det än är verkar ingen behövt sätta livet till, varken människa eller häst, så jag kan skratta åt att reklamen som kom upp när jag klickade på videon med militärens talesman på slutet var Tesco köttfärs och spagetti bolognese.
Ibland blir det helt enkelt lite dråpligt mitt i dramat. Det känns okej nu när man vet att både folk och fä har klarat sig.Reklampostern om medicin mot hayfever som syns på en av Sky:s bilder av bussen var också ett lite lustigt sammanträffande.