"Hästar ger människor lugn"

Absolut, större delen av mig rasade i och med att Tima fick somna in och situationen på min fd arbetsplats var som den var. Jag skulle inte ha något emot en hästhals, eller mule att gosa in mig i idag... för numera är det värre än värst...

Intressant att hon vill starta ett skyddat boende där man kan ta med sin häst. Det är många gånger djuren som får den våldsutsatta att stanna kvar. Katt går att ta med på många ställen, fler är restriktiva med hundar, förklaringen jag fått är att hundar måste rastas och därmed röja den boende, men boende dit man kan ta häst tror jag inte finns någonstans.

Intressant att hon vill starta ett skyddat boende där man kan ta med sin häst. Det är många gånger djuren som får den våldsutsatta att stanna kvar. Katt går att ta med på många ställen, fler är restriktiva med hundar, förklaringen jag fått är att hundar måste rastas och därmed röja den boende, men boende dit man kan ta häst tror jag inte finns någonstans.
Inte heller hört talas om det.

Liknande trådar

• Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 544
Senast: Hedinn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att göra försök nummer tre på att ta körkort. De två första försöken har slutat dåligt. Det andra försöket...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 197
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 177
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 715
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.