Hästar äger!!1

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare idde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 054
Status
Stängd för vidare inlägg.
I

idde

hej alla häst älskare!!
vilka har föräldrar som är alärgiska :confused: kan ni svara ialafall jag har det moch jag rider inte men älskar hästar :love: :p

Sv: Hästar äger!!1

jag har en medryttar-skötarkompis vars fader och broder är pälsallergiker.
Kompisen rider men måste alltid vara noga att byta kläder och duscha i källaren.

Vi har två allergiker i stallet ,dom klarar sig bra iockmed att dom rider ute.
deras bror att mer sjuk och dom måste byta om i ett föråd.

Hej!emindy, jag kommer också från Umeå

Mina bonusdöttrars mamma är allergisk, och det är väldigt noga med att duscha och byta kläder innan de åker till henne. Tyvärr kan hon inte ens smyga in i ridhuset och sitta på läktaren när de rider, eller vara i närheten av stallet alls, så hon har aldrig sett dem rida. Trist.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 983
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 029
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
979
Senast: Badger
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 589
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna