Häst som inte står still i transporten!

Sv: Häst som inte står still i transporten!

Det finns säkert en uppsjö bra metoder, t ex sätta i öljetter och fästa upp den på något bra sätt.

Bra med den metoden är att jag tror många hästar helt enkelt lär bort vanan att stå och gräva. Så när det är dax att åka annan holk står eländet still även där. Men det kan vara önsketänkande.
 
Sv: Häst som inte står still i transporten!

Nä dethär med extra fönster är ju inte säkert att din häst blir bättre av, men min hade oxå ett stort fönster fram som vanligt men när jag satte in ett uppe vid sidan så hon kunde stå o titta ut så blev det en helt annan häst ;)
 

Liknande trådar

Hästhantering Lite samma ämne som tråden om unghingsten, men inte riktigt samma problem. Jag kör min häst till träning och andra aktiviteter några...
Svar
19
· Visningar
2 527
Senast: Karoliten
·
Hästhantering Hej. Jag vänder mig hit då jag är i behov av andras erfarenheter, tips och lösningar på hur man kan göra när man har en 1 åring som går...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 419
Hästhantering Jag har två frågor: 1) Det ena gäller tips på hur jag för ponny syr sluta skrapa transporten. (Läs nedan) 2) Någon som provat First...
Svar
7
· Visningar
2 100
Senast: mackan
·
Utrustning Hej! Nu behöver jag verkligen hjälp. Har ett sto på 14år som åkt hästtransport regelbundet sen hon var fem. Problemet är att hon brötar...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 950

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp