Häst- och smådjursservice

Silver Girl

Trådstartare
Åkte idag förbi en vägskylt med ovanstående text. Kan inte riktigt lista ut vad som menas, det verkar ju inte vara varken veterinär eller en affär.

Kanske hjälp med kloklippning och pälsvård hos någon som även har tappskokompetens? Jag har verkligen ingen aning :confused:.

Vad tror ni?

(Skylten fanns i Jämjö om någon skulle veta vad den egentligen pekar mot.)

Åkte idag förbi en vägskylt med ovanstående text. Kan inte riktigt lista ut vad som menas, det verkar ju inte vara varken veterinär eller en affär.

Kanske hjälp med kloklippning och pälsvård hos någon som även har tappskokompetens? Jag har verkligen ingen aning :confused:.

Vad tror ni?

Min ponny hälsar att den enda service han vill ha är roomservice!

Vad tror ni?

Reservdelar? :D (det första som dök upp i min tanke)

Jag googlade och det verkade vara en liten affär?
Vi har som mål att bara arbeta med icke-djurtestade produkter och istället satsa på örter, alger och andra naturliga produkter. Vi erbjuder Djurfoder, Kattfoder, Hundfoder.

På en annan sida verkar uttrycket smådjursservice innebära:

"Jag besöker djuret en eller två gånger dagligen enligt avtal och utför de instruktioner som jag fått ifrån er ägare."

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 061
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 934
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
7 014
Senast: Habina
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 148
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka