JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Häst avlivad efter skada i EM-terrängen
Moderator
Hästnyheter
I dag gick klassikern Badmintons terräng och Jonelle Price är i ledning. Under dagen avlivades en häst efter att ha drabbats av en skada...
Hästnyheter
Hästen Cracker Jack, riden av USA:s Boyd Martin, avlivades efter en skada han fick i den fyrstjärniga terrängen i franska Pau på...
Hästnyheter
Den polska hästen Bob The Builder miste tragiskt livet på terrängbanan under EM i fälttävlan. Nu har FEI:s veterinära delegat utrett...
Hästnyheter
Let it Bee, som gick OS 2016 för Kanada, föll ner död mellan två hinder i terrängen på fredagen under Burnham Markets internationella...
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Diss!
Saft med sötningsmedel istället för socker har ju ofta problemet att de lätt blir alldeles för söta. Jag gillar inte ZerOh av...
Exile
1 minut sedan
Svar: 802
Visningar: 46 627
Allmänt
Utemöbler
Hemmet Jag har också några Äpplarö från Ikea på uteplatsen.
Börjar dock bli lite fula av vädret (och blomkrukor) så är nog dags att olja in...
Avalbane
7 minuter sedan
Högerregeln
Juridik & Ekonomi Jag korde dar nagon gang I tidernas begynnelse och minns det annu med fasa. Jag har glomt hur manga varv jag korde, men jag fastnade I...
hastflicka
12 minuter sedan
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Medicinen är en tablett dessutom. :crazy:
Det står i följsedeln att de flesta katter gärna äter upp tabletten.
Hör på den va...
Asko
8 minuter sedan
Svar: 1 011
Visningar: 51 597
Katt
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Den där ser verkligen så jäkla rolig ut! :D Precis som en Muppet som du säger, den påminner mig om BigBird!
Sel
10 minuter sedan
Svar: 1 697
Visningar: 164 934
Hund
Skoning
Hästvård Jag har aldrig hål för tåbrodd och jag samma slags skor sommar som vinter. Händer ibland att hovslagaren sätter på skor utan broddhål...
MiniLi
29 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 141
Vård
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Jag vet att det finns en hel del som som vill betala och en hel del som inte vill det och alla gör som dom vill. Jag skriver bara att...
Nota
32 minuter sedan
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Vi blev tillsagda att börja fråga Copilot mer saker på jobbet. Så jag funderade på vad jag ville veta… :sneaky:
Här kom svaret:
Synd...
Habina
Idag kl 12:52
Svar: 60
Visningar: 4 161
Avel