Oavsett om deras villkor är basic eller inte så är det bra om de själva följer dem och det oavsett om det är pellejöns eller hoppsansa som äger produkten man köper. Man kan inte ha villkor som inte följs.Man får ju också kanske se det såhär att de enda som ringer in till kundservice är de som har haft problem. Inte är det någon som ringer in och säger att leveransen har funkat. Även om det hade varit roligt.
Deras villkor är ganska basic och sedan är det inte postnord själva som sätter villkoren det är produktägaren som gör det. Sedan ska ju grejerna funka för det såklart och utredas närmare med produktägaren varför en tjänst alltid har problem.
De tog väl bort skicka lätt tjänsten pga att det inte funkade så bra. Så något har ju postnord gjort där iaf. Sen kan brevutdelningen bli bättre helt klart. Ledningen har lite att lyssna på helt enkelt.
De tog bort namnet skicka lätt ja, den enda skillnaden är att de har ändrat namnet för produkten. Allt annat är precis likadant så nej, jag kan inte tycka att de har "gjort" något. De har bara bytt namn.