Har ni hört något liknande?

Reykur

Trådstartare
Min Rustie lånades ut till en söt liten devonhona tidigare i höst.
I lördags kom bebisarna! Natten mellan 19-20/1. Två små söta pojkar.
Nu fick jag ett sms, det kom en till bebis nu i kväll/natt! Tre dygn senare! En fullt frisk liten flicka! :eek:
Nog för att jag hört att det kan ta tid mellan, men så pass länge som tre dygn? Har ni någonsin varit med om något liknande?

Sv: Har ni hört något liknande?

oj, tre dygn, det var länge, har hört upp till ett dygn ja (är inte kattmänniska men ändå)..

du får gratta fadern ännu en gång då.. :banana:

när blir källingarna så stora(fina) att dom blir gulliga på bild? :angel:

Sv: Har ni hört något liknande?

Bilder på pojkarna finns på hemsidan, men flickan får du vänta med att se tills ägaren skickar mig bilder.
Jag och Beastie ska fara dit när de är 3-4 veckor ungefär och fota lite med hennes superkamera. :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 683
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 085
Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 923
Senast: Egonson_
·
Katthälsa Min katt verkar vara otursförföljd. Ingen verkar veta exakt vad som hänt, men jag skall försöka beskriva så gott jag kan. I går vid två...
Svar
14
· Visningar
5 308
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama