Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En del som har haft Hpellets har dock gjort "fel" och därför går det åt mkt mer strö för dem. Man ska ej mocka ur kisset utan det ska bli en bädd. Jag brukar mocka ur lite kiss typ 1gång i månaden men i början gjorde jag det oftare. Tar ett tag att vänja sig hur man ska göra hehe
Här går det åt 1säck på 14-16kg i månaden, det kan man kalla drygt tycker jagOm hästen fått kolik så har ju även den ätit pelletsen.
Halmpellets inget för "äter allt" hästar kan man säga då hehe.. eller vattna noga!
Ja visst jag vill ha reda på allas dåliga erfarenheter oxå. Kanske låter som om jag "försvarar" halmpelletsen men det va icke menat så iaf
En del som har haft Hpellets har dock gjort "fel" och därför går det åt mkt mer strö för dem. Man ska ej mocka ur kisset utan det ska bli en bädd. Jag brukar mocka ur lite kiss typ 1gång i månaden men i början gjorde jag det oftare. Tar ett tag att vänja sig hur man ska göra hehe
Grejjen med just halmpellets är att man ska vattna för att det blir då mer. Som tex så har jag hp till kaninernas låda (springer fritt i ett rum) och behöver jag bara hälla på hp så det bara täcker botten, sen vattnar jag så hp liksom "jäser" (i brist på bättre ord) och därmed blir MKT mer. Det är så själva tänket är för att det inte ska gå åt så mkt strö![]()