Har nån sett Björn Gustavsson?

Nebraska

Trådstartare
Gissar reklamen ska räknas som lyckad eftersom jag skriver den här tråden. Men....jag kan inte låta bli. Vad är det roliga, eller åtminstone; vad är poängen? För mig är tanken varje gång att jag känner att man hånar de som verkligen har en anhörig som är borta. Plus lite allmänt förnedrande mot Missing People som gjort många fina insatser.
 
Det roliga är väl att Björn varit borta från rampljuset så länge att de gör en sökinsats. I synnerhet nu som Björn har lovat en inflyttningsfest. Och sen lite take på den. Lågmäld humor som är lite halvskruvad med Sveriges humorelit. Helt ok gällande lågmält. Jag kan inte se ngt kränkande mot Missing People eller så där. Lite överkänsligt att dra det mot att man är kränkt, om ngn frågar mig.
 
Gissar reklamen ska räknas som lyckad eftersom jag skriver den här tråden. Men....jag kan inte låta bli. Vad är det roliga, eller åtminstone; vad är poängen? För mig är tanken varje gång att jag känner att man hånar de som verkligen har en anhörig som är borta. Plus lite allmänt förnedrande mot Missing People som gjort många fina insatser.
Haha I missing peoples fall, lite rätt åt dom. Dock så tror jag inte det har med någon sökorganisation att göra alls utan en rolig grej helt enkelt, han har ju varit borta fram rampljuset länge helt enkelt.
 
Det roliga är väl att Björn varit borta från rampljuset så länge att de gör en sökinsats. I synnerhet nu som Björn har lovat en inflyttningsfest. Och sen lite take på den. Lågmäld humor som är lite halvskruvad med Sveriges humorelit. Helt ok gällande lågmält. Jag kan inte se ngt kränkande mot Missing People eller så där. Lite överkänsligt att dra det mot att man är kränkt, om ngn frågar mig.
Helt enig. Tycker inte att det var direkt roligt, men jag har svårt att se det som kränkande alls?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I måndags fick jag något smärre bryt. Min hjärna gick in i superstressläge och det bara snurrade i skallen av alla saker jag är uppbokad...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
763
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 486
Senast: skuggi
·
Kropp & Själ För tre veckor sen blev jag påkörd (för er som sett förra tråden, föraren är fortfarande inte hittad :() Initialt, redan på akuten...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
29 257
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp