Har katten lidit?

Lilla

Trådstartare
Vår 5 åriga honkatt försvann torsdag kväll. Har letat hysteriskt. I dag 2½ dygn senare hittar jag henne i lekstugan där mamma och pappa har ved. Hon smet in där och ingen har tänkt på att leta där förräns idag. Jag har så förbannat dåligt samvete, att jag inte tittat där tidigare...Katten är liten och har inte ett gram fett på kroppen i vanliga fall och det syntes lite på henne att hon tappat lite till. Gav henne all mat hon kunde önska sig plus vatten och mjölk. Hon gick och tittade men sen ville hon bara gå ut...inte så konstigt efter att varit instängd så länge. Drack lite vatten ur en vattenpöl.
Jag undrar om hon har lidit och hur mkt?:cry:

Sv: Har katten lidit?

klart hon haft det jobbigt några dygn men vilken tur att ni hittade henne.
Inget blir bättre av att "veta" , huvudsaken är att det slutade bra :bow:

får hålla med martha..

huvudsaken är att hon är ute nu och hon hämtar sig nog snabbt :)

Ja utåt sett verkar hon inte ett dugg tagen..Mer än att jag känner det på hullet. Hon har varit ute i friska luften och varit inne och sovit...
Jag stängde inte in henne men jag har mega ångest över att jag inte kollat där tidigare...Ingen hade hämtat ved och därmed tänkte ingen på det...vi tittade i garaget och i friggeboden...Problemet var att hon gått in i friggeboden och klättrat "i taket" in till "vedboden"..

Nä, jag tror inte kissen lidit. Det var ju så kort tid! Förresten är det över för kissen nu, djur ältar nog inte sånt som hänt och du behöver inte känna nån skuld. Katter går ju sina egna vägar. :laugh:

Min ena katt gömde sig under vårt hus i en vecka ! Jag letade under huset tusen gånger och var tillslut övertygad om att hon var någon annanstans, sen tusenförsta gången så satt hon i dörrhålet och såg sömnig ut med en min som sa att hon var klar där...
Det konstiga var att hon var i utmärkt skick ! Det syntes inte att hon bott därunder i en vecka ! Kattskrälle !

Summering: jag tror inte att din katt lidit !

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
34
· Visningar
2 287
Senast: Keb71
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 198
Senast: Marvin
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 416
Katthälsa Min katt har gått ner i vikt från 5 kg för två år sedan till 3,6 kg idag. Han är utekatt och har hållit sig undan och kommit in mer och...
Svar
7
· Visningar
4 272

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka