har har jag fått en vildhäst eller?

Status
Stängd för vidare inlägg.
R

romina_cool

min häst har börjat med ett nytt betende nu.. när man ska hämta henne ifrån hagen så kan få springha ok jage henne hon vägrar att bli hämtad???

Sv: har har jag fått en vildhäst eller?

träna ledarskap me henne,läs böker me monthy roberts,där finns bra tips.eller bry dej inte om hästen,vänd ryggen till den och bry dej inte....går hästen inte till dej inom 5min,gå där ifrån så får den stå ute längre,och träna ledarskap med den!

håller med föregående svar :)

Lycka till

Hur ska du ha det, på förmiddan hade du ju en tråd om att hon inte ville gå ur boxen?

MATA INTE TROLLET

min häst har börjat med ett nytt betende nu.. när man ska hämta henne ifrån hagen så kan få springha ok jage henne hon vägrar att bli hämtad???

Sluta tönta dig. Låt oss slippa dina låtsashästar samt historierna om dom. :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: Oh_really
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
545
Senast: MiniLi
·
Träning Behöver tips på hur man kan träna häst från marken för att hästen ska få bättre kroppshållning. Hästen är i dagsläget framtung med...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Lejd
·
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 856
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar