Har gjort om Aramennoc...

Lorelie

Trådstartare
Kan ni titta lite och säga vad ni tycker?

Just nu ångrar jag mig SÅ att jag inte lärde mig stilmallar mm när jag gjorde sidan en gång i tiden (2001)... Stamtavlorna ser ut som skrutt! Färgerna skär sig extremt mot nya framsidan, men det får vara så, för jag kan inte göra om 3000 stamtavlor som är separata filer...

http://www.aramennoc.se
 
Sv: Har gjort om Aramennoc...

Glömde säga att man kan se förra layouten under övrigt --> SiteHistoria
 
Sv: Har gjort om Aramennoc...

Finfin! :love:

Ser ut som en väl igenomjobbad sida, lättnavigerad, och trots att färgerna är lite väl starka så ser det väldigt bra ut så som det är ;)
 
Sv: Har gjort om Aramennoc...

Den ser väldigt julig ut, men den är snygg och "ren". =)

Vad jag inte gillar är att du har en vanlig pil och inte den vanliga "länkhanden" när man för pekaren över alternativen i menyn. Det är förvirrande. Först trodde jag att sidan inte var färdig och att du ännu inte hade några länkar!

Sidledsscroll, som under "skicka in stamtavla" är jag allergisk mot!

Personligen är jag inte heller så förtjust i understrukna länkar. Speciellt inte när man har en liten teckenstorlek och dessutom många länkar - det ger ett ganska grötigt intryck!

Annars kan jag bara berömma dig för en otroligt innehållsrik och bra hemsida! Vilket arbete du har lagt ned!! =)
 
Sv: Har gjort om Aramennoc...

Jo, lite julig blev den :crazy: Men det får vara så...

Det där med pilen i menyn har jag inte ens tänkt på! Men när du säger det så... Vet inte varför det blev så, jag har inte gjort något iaf...

Sidesscrollen under skicka in stamtavla kan jag inte göra mycket åt. Det är inte SÅ många som använder den sidan, så de får stå ut :p

De understrukna länkarna i hästlistorna har jag inte ens tänkt på... Ändå brukar jag ta bort dem på alla andra sidor jag har... Tror det beror på Aramennoc är så stor, det blir så mycket.
 

Liknande trådar

Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp