Har facebook fått spader - eller jag fått virus?

tanten

Trådstartare
Går in på facebook och jittar tjogtals med annonser från Sharpman. Döljer de flesta innan jag upptäckr att polska institutet också bombarmig med notiser.

Vad händer? Jag kör en virussökning men den hittar inget. Har facebook gått bananas?
 
Går in på facebook och jittar tjogtals med annonser från Sharpman. Döljer de flesta innan jag upptäckr att polska institutet också bombarmig med notiser.

Vad händer? Jag kör en virussökning men den hittar inget. Har facebook gått bananas?
Håller med om att någon verkar skumt idag... Ser - helt plötsligt - massor med inlägg från en vän som jag inte alls interagerar med (typ vän pga ägare av samma hästras, eller något i den stilen). Brukar ALDRIG se inlägg från henne annars.... :confused: O_o
 
Jag tror Facebook har ballat ur. Jag får jättekonstig reklam och ser inlägg från folk jag inte känner.
 
För mig har de ändrat layout fram och tillbaka, nya-gamla-nya-gamla osv.
Idag när jag avföljde en sida fick jag plötsligt en massa inlägg i flödet från olika sidor som jag inte brukar få och inga från mina facebookvänner.

Jag tror Facebook håller på och mixtra med nåt så det blir koko.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 322
Senast: Magiana
·
Trav Idag har min älskade häst gått provlopp. Vägen dit har varit lång. Han hade svårartat magsår när jag köpte honom, totalt omusklat...
2
Svar
26
· Visningar
2 040
Senast: Djurjouren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp