handla western grejer på postorder?

kamomillo

Trådstartare
Går det?
Var köper ni alla grejer till era hästar?
Jag hittade ett träns i H**ks som jag ville ha, men det fanns inte inne förrän i slutet på september, så därför undrar jag om det finns andra förslag?

Snälla, hjälp mej!
* Jenny *

Jag har köpt flera saker från en butik i Sthlm.. De har jättebra service.. Du kan pm:a mig om du vill veta vad de heter, vet inte om man får skriva ut det här..

Mvh Anna :)

det finns en bra butik som ligger granne med h**ks i stockholm. annars kan du gå till http://western.nu dr du hittar länkar till bland annat butiker.

Tack!
Nu har jag hittat en massa sidor, mad MASSOR av snyggt... :love:

NU, gäller det bara att välja :angel:

* Jenny *

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 504
Senast: Raderad medlem 147980
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 778
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 315
Senast: Äpplet.
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
974
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka