Säkert, men jag har ingen aning om hur man gör!Är det inte bara att termostaten är trasig och behöver bytas då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säkert, men jag har ingen aning om hur man gör!Är det inte bara att termostaten är trasig och behöver bytas då?
VVS-firma?Säkert, men jag har ingen aning om hur man gör!
Jag har skickat ut offertförfrågningar till många men inte fått svar.VVS-firma?
Då låter det som om ventilen är trasigNix, det hjälpte inte att skruva med sexskiftsnyckeln. Det började droppa ocj inget hände med värmen.
Tror att väldigt många hantverkare är mer bekväma med att man ringer och frågar?Jag har skickat ut offertförfrågningar till många men inte fått svar.
Jag får prova med det. Det var bara förra veckan jag skickade ut så jag har inte väntat så länge.Tror att väldigt många hantverkare är mer bekväma med att man ringer och frågar?
Det där jobbet är dessutom så litet att jobbet att göra en offert känns för stort. Då skiter man hellre i det.
Tror du kan få ett hum om priset om diu bara ringer och frågar.
Då låter det som om ventilen är trasig
Ta dit en rörmokare och låt dem sätta dit en ventil så du kan styra värmen.
Ja, nog bör den åtgärdas. Det ska inte droppa. Och det bör kallna när du stänger ventilen.Nu gick det när jag drog ventilen tillbaka igen. Nu är handdukstorken helt kall. Skönt! Det droppar dock fortfarande från ventilen trots att den ör ordentligt åtskruvad. Trasig då med eller?