Han Backar!

Sv: Han Backar!

Hoppas det går bra för dig!Du kan väl höra av dig så får jag höra hur det går?:bump:

Så många som vart inne här på denna tråd men ingen med några goda råd på vägen???:(

Fyyy vad tråkigt
När vi skulle longera igår så märkte vi att han är LIVRÄDD för longerpiskan,vi va tvungna att släppa den på plats!Han är också Väldigt rädd om huvudet,min vännina och jag tror stenhårt på att han måste fått stryk!Tråkigt att man nu måste övertyga hästen att det inte kommer några slag oavsett vad han gör.Det kommer nog att ta väldigt lång tid nu bara för att han skall få förtroende för mig och han kommer säkert testa väldigt mycket.
Blir bara så ledsen!! :devil: :cry: :eek:

Liknande trådar

Träning Efter en snygg volta i Maj där kusen bröt 8 tornutskott i manken har vi nu fått ok på att börja sätta igång. Det har läkt otroligt bra...
Svar
1
· Visningar
469
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 040
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! Jag behöver råd från er som har erfarenheter av senskador och igångsättning när hästen stått länge. Min häst som är ett halvblod 15...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Nevermind
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
1 813
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar