Han är sämre

Mirre

Trådstartare
:cry: snart får hundhimlen en till ängel :cry:
Var ut med honom för en stund sen och han reagerade knappt förräns jag tog fram kopplet, och han brukar fara runt som bara den när vi ska gå ut :D sen gick han ut och gjorde det han ska sas och sen skulle han springa till matte men orkade bara nån meter sen satte han sig ner. Och när vi kom in sjönk han ihop under skrivbordet.
Sen kom brosan och då brukar han bli jätteglad och hämta leksaker och grejer. Nu hälsade han bara lite grann och sjönk ihop på golvet :( Pälsen börjar se glanslös och sliten ut, han som alltid varit så blank. 5 st har velat betäckt sina tikar med honom just för hans temperament och utssende. Tom polisen ville köpa honom :D
Dm har vart här och testat honom och velat ha honom för hans stabila psyke och utseende. :) :cry:

Vackrast i världen

Med bästa kompisen

Sv: Han är sämre

Jag vet hur det känns :(

Min lilla vovve dog i söndags av brusten artär, endast 6 mån gammal. Men din ser heller inte så gammal ut.

Skickar massa tröstkramar!!

Kram Favina :bump:

Sv: Han är sämre

jo läste din tråd
tråkigt verkligen :(
Nallo är 6 blev sjuk när han var tre (pankrias)

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 927
Övr. Hund Varning för långt inlägg och uthängning av mig själv som usel hundägare :o Men såhär. Jag kanske utnämner mig själv till bukes sämsta...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 127
Senast: Korekatten
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 531
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Sedan i går har min hund betett sig ganska illa. Han är nio år gammal och har varit min i två år. Jag vet inte så mycket om hans...
Svar
7
· Visningar
3 832
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama