Hamsterflytt

E

equuus

Hej!
Har precis fått min första hamsterkull och undrar när dom kan flytta till nya ägare ? :confused:

Sv: Hamsterflytt

Jag tycker det beror lite på hur pass stor kullen är och hur bra ungarna växer på.
Har jag en liten kull eller en kull där alla växer på bra, får de flytta strax efter 4 veckors ålder.
För större kullar är det minst 5 veckor och ungar som växer dåligt får stanna längre än så.

Det är 6 ungar i kullen och dom växer och äter bra ! ;)

Det är sibiriska dvärghamstrar, men det var inte meningen att det skulle bli en kull...men det blev det ändå:laugh:

Liknande trådar

Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
455
Senast: QueenLilith
·
Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
665
Senast: ameo
·
Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
826
Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
650
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka