N
Neos matte
Undrar här om det finns någon som har provat Cesars halsband, det som går på hela halsen, han kallar det för Illusion.
Senast ändrad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns att köpa på nätet.Undrar här om det finns någon som har provat Cesars halsband, det som går på hela halsen, han kallar det för Illusion.
Undrar här om det finns någon som har provat Cesars halsband, det som går på hela halsen, han kallar det för Illusion.
Vad är det för ett slags halsband?
Och kräksnara..... har aldrig hört talas om dom, men det låter inte så trevligt..
Finns det någon som kan beskriva dessa för mig?
Gärna med bild eller länk.
men gissa hur det funkar? visst, vill man kuva sin hund till lydnad, så kan det vara ett "bra" hjälpmedel. men för alla andra borde det passa bäst i papperskorgen.
har använt kräksnara på min hund och det var ingen rolig reaktion. kommer aldrig att använda det igen på någon hund.
Detta halsbandet är inte värre än . Att man drar en hals kedja längre fram på halsen. Som görs för att få bättre efekt.
Detta halsbandet sitter löst. Bara om du rycker till så stryper det.
Min kompis hund gillar detta bättre än sin vanliga kedja,. Kommer frivilligt o stoppar i huvudet.
Används det på räått sätt vid dressyr. så är det bra
stackel är värre
nej jag har inte prövat något dera. Jag behöver inte det på min lugna tik.O du vet att stackel är mildare än kräksnara?
har du provat dom båda så du ens kan uttala dig om dom`?
Jag tycker solklart kräksnaran är värre än ett stackel.
nej jag har inte prövat något dera. Jag behöver inte det på min lugna tik.
men kompisar som har prövat de båda.
Jag antar att det är det här halsbandet som ni diskuterar?? -Jag skulle vilja ha ett sånt till min hund!
Men jag måste bara säga en sak: det handlar inte om att "kuva" sin hund.. Det här halsbandet är nog 1000 gånger bättre på alla sätt en det "vanliga" nylon strypet som man placerar precis bakom öronen på hunden.. Att det skulle handla om att bryta ner sin hund är ju bara skitsnack!!