Hållbarhet på foderjäst???

caradan

Trådstartare
Hur länge står sig en tunna foderjäst?
Köpte min i slutet av förra året (ca nov-03) kan jag fortfarande använda det eller är det bara att kassera??
 
Svårt att veta..jäst bör man ju vara rätt försiktig med..jag hade nog inte vågat utfodra med det..men jag har ingen aning :/
 
Nej jag ska hiva den sedan, lukar inte riktigt som den gjorde i våras/vintras utan det känns som om den börjat att jäsa??? (kan jäst jäsa??)
 
Sista datum står på locket om det är en sådan där vit hink på 7 kilo som du har.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
697
Senast: Sirap
·
Katthälsa Där jag går nu kostar det knappt 1300, men har nu fått reda på att det verkar ligga på runt 900 hos flertalet övriga. Dit jag går är...
Svar
14
· Visningar
1 770
Senast: gul_zebra
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
2
· Visningar
530
Senast: Fibusen
·
Trädgård & Växter Vi köpte betongkrukor till framsidan förra året, med förhoppning om att förra årets växter skulle komma även i år. Det gjorde de inte så...
Svar
6
· Visningar
407
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp