Håll tummarna för mig nu

Den andra personen köpte bilen. Misstänkte ju det för bilen såg ut som ett kap. Jävla skit för mig. Jag måste verkligen ha en annan bättre bil för det funkar inte att ha en bil som står på verkstad hela tiden. Däckbytet nyligen gick på 3900 kronor i stället för några hundralappar. Fick inte med mig bilen från verkstan den gången utan fick åka därifrån i lånebil. Nu står den på verkstad igen för bromsoket höger bak har kärvat fast. (Den vänstra kärvade fast i december.) Jag har dock lyckats få lånebil även denna gång så jag kunnat ta mig till arbetsintervju och kan ta mig till AFUn måndag och tisdag. Kostar ju dock pengar att ha lånebil på den här verkstan där jag fått lämna in nu. 150 kronor dygnet plus kilometerkostnad.

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
946
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 363
Senast: Kajsalisa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
675
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Mineraler
  • Dressyrsnack 17