Hakar på trenden med kattungebilder

Sassy

Trådstartare
Inte är det lätt att få dem att fastna på bild inte...

Gänget i klätterställningen:
canon050403043.jpg

Tillsammans med mama och gammel-gammelmorfar:
canon050403047.jpg

Mmmm:
canon050403017.jpg

Sv: Hakar på trenden med kattungebilder

En hel hög med gooos! :love: Så stora de har blivit, de små bläbbarna och hur söta som helst... :d

Antar att halsbanden är till för att du lättare ska kunna skilja dem åt?

Men så gos! :love:
*funderar på hur många katter man egentligen kan få in i en tvåa..:angel: :D *

7 går i en lite trea :angel:
Men det är inte att rekommendera, så fort deras behov av personligt revis utvecklas så skulle det bli väldigt jobbigt här, och redan nu är det en gräshoppsvärm som förstör allt som kommer i deras väg.

Ja, jag skulle tro att de två vi har är precis lagom! :D Men de ääär ju så söta! Och så har Palle så söta bebisar och alla andra som visar upp sina vackra kattraser! :love: En av varje skulle inte vara fel! ;)

De är väldigt stora för att vara koratungar (större än Maja var när vi hämtade henne 16 v gammal), och framförallt stora för att komma från en så liten mamma. De som muttrade om att mamman är för nätt för att vara rastypisk och användas i avel kan ju slänga sig i väggen nu ;) Ungarnas pappa är rejäl med konsoliderad stam, bakom Maja finns stora katter även om hon själv är pyttig.

"Halsbanden" underlättar framförallt på foto och när man ska hålla koll på deras beteende. Tar man upp dem en och en är det inte svårt att se skillnad, trots att de är väldigt jämna.

Vad vackra de är. Påminner mig om min kille jag hade. Han blev sjuk och togs bort då han var 12 år.
Vad är det för stam på dem... Skulle va kul om jag kände igen nåt namn...

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 159
Senast: Hoarfrost
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 974
Senast: Zpunk
·
Katthälsa Jag har en ragdollhona på 1,5 år. Hon blev parad när hon var strax över ett år, enkel att få dräktig och allt verkade normalt tills...
Svar
13
· Visningar
1 976
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama