Hahaha, på tal om annonser! :D

Sv: Hahaha, på tal om annonser! :D

Det där kan OMÖJLIGT vara taxar med dem runda ansiktena... Såg mer ut som en beagel...

Fattar inte att fok har så bråttom att skriva annons att de säljer valar i stället för valpar...

//E

lady_vip skrev:
Det där kan OMÖJLIGT vara taxar med dem runda ansiktena... Såg mer ut som en beagel...

Fattar inte att fok har så bråttom att skriva annons att de säljer valar i stället för valpar...

//E

Har taxar så mycket hud oxå...?? :confused: Mig veterligen så ser detta inte heller ut som taxvalpar.
Men eftersom säljaren har VALAR så... :D
Måste frästen berömma den mycket bra bilden, med en svans mitt i :smirk: :crazy:

Kanske tax/val-valpar....?? :confused: Kan inte nån maila och fråga vad det är i dem där...??

//E

lady_vip skrev:
Kanske tax/val-valpar....?? :confused: Kan inte nån maila och fråga vad det är i dem där...??

//E

Va ska jag skriva i mailet då? Det måste ju ändå va lite seriöst :angel:

Tycker ni inte att 4500:- känns lite billigt för en taxval?

Mastiffkorsningar..... mycket skinn var det ja... undrar vad de äter till frukost?

Blandrastik skrev:
Tycker ni inte att 4500:- känns lite billigt för en taxval?
QUOTE]

Håller med, taxvalar har jag ju aldrig hört talas om, och en sån ovanlig ras borde vara dyrare....;) :D

Jo faktiskt så ser taxvalpar ut så :love:
Lite bilder på mina ! Dock långhår !men taxbäbisar är runda i ansiktena ! Tar en ett tag innan långnäsan kommer ;)
bbis.jpg
[/IMG]

valparna2.jpg
[/IMG]

valparna.jpg
[/IMG]

tesora

Ser ju ut som en ekorre på första bilden:love:

Ja visst gör hon :love:
Jag såg ut så här :confused: när dom på affären där jag framkallade bilderna ,frågade hur gammal ekorrungen var :confused: HAHAHAHAHAHAHA
dom trodde mig inte när jag sa att det är en fyraveckors taxbäbis:love:

Tesora

taxar är ju bedårande... Det får man dock skaffa en gång :)

Visst är det väl cilla som är svag för taxar..? Hihi, visa inte henne dessa bilderna :devil:

//E

lady_vip skrev:

//E

dom var tydligen renrasiga... :)
bara så ni vet... och i mailet var dom valpar iaf....

Liknande trådar

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 697
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 916
Senast: ako
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 086
Senast: Luff
·
Övr. Hund Sedan i går har min hund betett sig ganska illa. Han är nio år gammal och har varit min i två år. Jag vet inte så mycket om hans...
Svar
7
· Visningar
3 825
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama