Håhå det bärjar på nu...

gul_zebra

Trådstartare
Med Strophocheilus roseolabrisarna... Har fått svar från Femorale men det var visst olagligt att exportera de från Brasilien. Snacka om att bli mäkta besviken!
Men, så fortsatte jag läsa mailet förstås - då tipsar de om en mailadress till en "curator" på ett Universitet där som är en god vän till de. Så jag skulle maila dit och be honom hjälpa oss, så lyckas han fixa tillstånd så kan han skicka hit ett par styckna. Håll tummarna för mig! :banana:

Sv: Håhå det bärjar på nu...

Bådar ju lite extra gott att han jag mailade nu är polare till säljarna också, så hjälp från honom borde ju inte vara så svårt att få. Hoppas han lyckas skaffa tillstånd bara! :)
Nu får du hålla håååårt, nästan så de krossas! :D

Mihihi då är det bara Rhiostoma chupingense kvar sen om det ordnar sig nu :banana:

värsta fiiina! hur ser kroppen ut på dem då? alltså, vilken färg är den? bajsbrun? :O

Ingen aning, aldrig sett nån bild på levande. Men på en annan art av samma sort (hur man nu säger det, men en annan sorts Strophocheilus som jag inte minns resten av namnet på, rosa var den iaf) var kroppen svart :love: Bilden kan visserligen ha varit dålig men ja... Önsketänkande... :angel: :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka