Haglunds täcken

Pancakes

Trådstartare
Någon som haft täcke från Haglunds på senare år? Hur är de i passform, kvalitet och prisvärdhet nuförtiden?

Jag köpte ett Haglund med regnrygg och nät på sidorna, ett sommartäcke.

Det är jättestort i bogen🤔 och ganska kort. På gränsen till för kort till mitt halvblod, hon har 145 i alla andra täcken. Men då är de här ändå för stort i bogen, ligger inte bra.

Någon som haft täcke från Haglunds på senare år? Hur är de i passform, kvalitet och prisvärdhet nuförtiden?

Mitt satt bra så länge hästen stod still, så fort hon rörde på sig kasade det åt alla håll och kanter och hängde på trekvart. Det såldes fort..

På min som är svår att hitta täcken till så är Haglund är ett av märkena som passar.
Detta till en häst som behöver mycket plats runt bog och bringa utan att åka ner och trycka på manken.

Jag köpte ett vintertäcke till min höga, smala tvååring från Haglunds förra året. Det sitter SUPER! Har aldrig haft ett täcke som sitter så bra på mina ädla halvblod:up:

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga...
2
Svar
26
· Visningar
1 365
Senast: ako
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 179
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är...
2
Svar
39
· Visningar
1 071
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
660
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka