Sv: Haflinger
Tack för inbjudan, en fika med haffis snack, ville inte heller sitta fel!
Nej jag har inte glömt det och du är hjärtans välkommen
Appropå föl!
Satt och kollade beräknad fölning på Liva, Grattitude och Linéa oh jisses, samma helg +/- som vi är till kåring i Danmark ska Liva föla!!!!!!!!
Tur att dottern är van vid fölningar från sin tid på Fohlenhof men ändå! Jag vill ju vara där då, vill inte missa den första fölpussen, Liva får allt knipa i ordentligt.
Visserligen har vi ju vetat det, man gör ju en del ändringar i foder och annat allt efter som månaderna går men ändå, hej vad tiden flyger i väg.
Men Arna jag hoppas kunna lova fölbilder runt månadskiftet mars/april (27/3-4/4) OM hon inte går över!!!
*kl*
Inga föl på gång?? Väntar med spänning på att de första ska "plåppa" ut
Fina bilder på läckra S-hingstar! Önskar att jag skulle kunna ta föl men det lär nog få vänta,tyvärr!
Har sökt ett nytt jobb så nu blir det nog till att jobba heltid= bmindre tid för Hannie men man måste ju överleva också. Om någon behöver sängplats i katrineholm så finns det hos mig. Har en fin lägenhet nu som jag trivs väldigt bra i iaf efter 2 nätter Så välkomna!
Linéa pea: du har väl inte glömt att jag tänker hälsa på till sommaren för att få se alla dina fina flingor? Kram Lisa
Tack för inbjudan, en fika med haffis snack, ville inte heller sitta fel!
Nej jag har inte glömt det och du är hjärtans välkommen
Appropå föl!
Satt och kollade beräknad fölning på Liva, Grattitude och Linéa oh jisses, samma helg +/- som vi är till kåring i Danmark ska Liva föla!!!!!!!!
Tur att dottern är van vid fölningar från sin tid på Fohlenhof men ändå! Jag vill ju vara där då, vill inte missa den första fölpussen, Liva får allt knipa i ordentligt.
Visserligen har vi ju vetat det, man gör ju en del ändringar i foder och annat allt efter som månaderna går men ändå, hej vad tiden flyger i väg.
Men Arna jag hoppas kunna lova fölbilder runt månadskiftet mars/april (27/3-4/4) OM hon inte går över!!!