Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj då........... det går inte!!!!!!!!!!!!!!
Bidrager också med ett foto från förra sommaren.
Detta sångsvanepar återvänder varje år till Vässingarp Skattegårds lilla sjö. Vi har en liten ö, där de årligen häckar och förra året vandrade de långa turer på ängarna runt sjön, tillsammans med sina gulliga ungar. Trots att både haflinger och highland cattle huserar där, bekom det inte sångsvane familjen, tvärtom, tror de kände trygghet blande de stora djuren.
Ha en riktigt trevlig helg!
Vilka sötnosar både du och Eldfuxen har att visa upp!
Då kan väl jag bidra med ett par stiliga herrar
Steintänzer e. Steinach ee. Strato u. Gina ue. Stab
Liz. Siebenschön
e. Liz Samarkand ee. Liz Saphir
u. Martha-Mary ue. Armani
Stoet Margas avkommor i kombination med S-linjen avkommor om man kan uttrycka sig så.
*kl*
Vad gäller för att ha haflingerloggan om man har en hemsida?
H:et i "stjärnan"....
Jamen visst är det lustigt! Man faller för något speciellt hos en individ och så dycker det "omedvetet" upp igen!Kul med dina avelstankar! På samma sätt resonerar jag med fölisen på min bild - Winterstein i kombination med Nabucco - verkligen ! Winterstein är hans farfarsfar och Nabucco hans morfar. Samma kombination som Sanjos "Sportbil" (Corvette), fast de har olika mammor. På senaste världsutställningen fastnade jag allra mest för ett tvåårigt sto från Kärnten (Österrikisk delstat, öster om Tyrolen och söder om Salzburg). Tittade i katalogen, och vad hade hon för stam? Winterstein-Nabucco!