Hästplågeri igång igen, könsorgan bortskurna

Opie

Trådstartare
Hästskärare igång igen, könsorgan bortskurna, Norra Skåne

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16859057.ab

Vet inte ens vad jag ska säga just nu. Att någon är såhär sjuk är oförklarligt.

Är det någon i trakten(Örkelljunga/Norra Skåne) som vet mer?
Är det någon som själv blivit utsatt?

Vad vet folk?
 
Senast ändrad:
Sv: Hästplågeri igång igen, könsorgan bortskurna

Varför starta en sån här tråd?

Gärningsmannen kan i såna här fall njuta av att det uppmärksammas och sprids som löpeldar på exempelvis facebook, till och med bilder (!!) ska visas, delas och spridas. Det kan trigga och utlösa fler illdåd.

Alla som bor i trakten och äger hästar är garanterat medvetna om detta vid det här laget.

Ge inte skiten mer uppmärksamhet.
 
Sv: Hästplågeri igång igen, könsorgan bortskurna

Håller tyvärr med Fjellheim. Polisen brukar alltid råda likadant, sprid INTE sånt här på sociala media, det triggar upphovsmakarna och gör mer skada än nytta.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 670
Senast: mackan
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 718
Kropp & Själ Någon i samma sits? Någon som varit där? Hur fan slutar man? Vet att man inte kan sluta förrän man verkligen vill. Jag vill ju, men...
2
Svar
39
· Visningar
6 543
Senast: Mela99
·
Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 147
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp