Hästlös och träningssugen.

Sv: Hästlös och träningssugen.

Nej, Tua skrev att det ÄR svårt att utvecklas i samma takt osv. Att det ÄR så, inte att HON UPPLEVDE.
Jag skrev enligt MIN erfarenhet. Inte att "Det ÄR bara att rida ut om man är medryttare"

Förstår du skillnaden?
 
Sv: Hästlös och träningssugen.

Ah, så plötsligt tycker du inte längre det du skriver att du tycker.
Åtminstone skriver du att det enligt din erfarenhet inte finns möjligheter att låna medryttarhäst för annat än skogsridning, i stort sett.
Å andra sidan är det antagligen inte sant eftersom du skriver att det bara är enligt din erfarenhet.

Jaja.Låt oss släppa denna sidodiskussion.

Gällande TS problem har jag skrivit min uppfattning.
TS finns i och för sig i Stockholmstrakten och där finns det betydligt större urval av olika ridskolor så det kan antagligen finnas någon ridskola där det finns särskilt bra förutsättningar:)
samtidigt som jag också misstänker att det i Stockholm med omnejd finns gott om hästar som söker medryttare.
Jag vet om en häst i Stockholmstrakten där ägaren satsar mot MSV i sommar, som man söker medryttare till eftersom ägaren inte hinner träna så mycket pga jobb.
Och då bor jag inte ens i närheten;)
 
Sv: Hästlös och träningssugen.

Ah, så plötsligt tycker du inte längre det du skriver att du tycker.
Åtminstone skriver du att det enligt din erfarenhet inte finns möjligheter att låna medryttarhäst för annat än skogsridning, i stort sett.
Å andra sidan är det antagligen inte sant eftersom du skriver att det bara är enligt din erfarenhet.

Eh va? Är du inte läskunnig?
Jag skriver att JAG har enligt MIN erfarenhet bara mött sådana som vill att man ska rida ut. Men jag säger inte att alla ÄR så.
Och jag säger också att på min ridskola ÄR det lätt att utvecklas i grupp iom. att vi har en fantastisk ridlärare.
Jag säger också att vi HAR tillgång till "våran" häst i princip hur mycket vi vill.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp