Häst och hund

P

ponny500

Jaha och nu gör jag ännu en till tråd :angel:
Jag undrar hur ni som har hundar och JOBBAR med dom (alltså tränar dom och kanske tom tävlar med dom) hinner med både häst OCH hund???

///// Frågvisa Jag :o

Sv: Häst och hund

Jag har två hästar (två 3åringar)och en labrador på 4år. Den ena 3 åringen tävlar jag i halter (visning vid hand, quarter) och trimmar samtidigt igång för att kunna tävla uppsuttet i sommar, den andra 3 åringen håller jag på att köra in. Labradoren cykeltränas 2dagar i veckan, långpromenader på ca 1 1/2 -2 timmar/dag. Och under jaktsäsong jagar vi ca 2 gånger veckan brukar ta ca 3timmar /tillfälle. Förut var jag mkt på brukshundsklubben och tävlade i jaktprov och viltspår. Men nu räcker inte tiden till längre då vi dessutom har köpt en egen gård som vi renoverar.

Jag har inga problem med att somna på kvällen:smirk:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Myrten
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
529
Senast: MiniLi
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 693
Senast: Badger
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 165
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam