Hade du gjort något?

Diabetikern

Trådstartare
Fick upp detta i flödet på facebook


Jag blir skrämd av att så få reagerar :cry:

Jag hoppas verkligen att jag inte bara chockat hade stått vid sidan och tittat på. Har inte varit den som dragit mig undan på saker tidigare.

Visade den för sambon som reagerade väldigt starkt.

På något sätt kändes den ännu verkligare när den var på svenska och inte bara typ USA.

Hur tror ni att ni reagerat?
 
Fick upp detta i flödet på facebook


Jag blir skrämd av att så få reagerar :cry:

Jag hoppas verkligen att jag inte bara chockat hade stått vid sidan och tittat på. Har inte varit den som dragit mig undan på saker tidigare.

Visade den för sambon som reagerade väldigt starkt.

På något sätt kändes den ännu verkligare när den var på svenska och inte bara typ USA.

Hur tror ni att ni reagerat?

Det finns redan en tråd om den videon är jag rätt säker på, eller om den dök upp i en annan tråd?
 

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
577
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag har vetat sedan barn att jag har mild allergi mot björkpollen (märks bara när det är som värst typ). Med tiden har jag dock märkt...
2
Svar
21
· Visningar
1 472
Senast: Harmomini
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 429
Senast: Lisalei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp