L

Limpan

Är det någon som vet om det finns hackamorebett till shettisar? Min ena är så känslig i munnen, så det vore kanske skönt för honom att ha något annat bett. Har provat många olika men inte funnit något som passar honom riktigt bra..

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hackamore

Sidepull, man kan även splitsa själv om det behövs. Hackamore är inte min favorit blöand de bettlösa alternativen. Eller varför inte en riktig kapson, man kan köpa ett löst nosjärn och montera på en lös nosgrimma själv, den kan du forma helt efter hästens nos. Repgrimma funkar också aldelles utmärkt på lydiga hästar!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Funderar på om det finns något smidigt sätt att fästa huva i tränset? Tycker att den är i rätt storlek och den sitter på hela...
Svar
4
· Visningar
342
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Emiro
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
1 714
Senast: Stergo
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
970
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam