H**ks CH Hannoverträns, någon som har det?

Sv: H**ks CH Hannoverträns, någon som har det?

Jag tycker det är helt okej kvalité för det priset!

Tyckte det kändes hårt när jag klämde på det, finns mjukare träns på hööks för det priset faktiskt! Köp ett träns med vanlig nosgrimma som är mjukt och köp till en lös remont;)

Jag har det och jag tycker det är väldigt prisvärt. Tycker inte alls att det är hårt.

Har köpt träns + lös remont i storlek ponny (från H**ks) och det är alldeles förstort, fast jag gjort egna hål!
Så var finns det lös remont, i storlek shettis?

Har inte just det tränset men en annan modell från CH. Använde det dagligen i 1½ år och det är fortfarande jättefint. Tycker tvärt om att det nästan har blivit lite för mjukt, det var perfekt i början. Väldigt prisvärt iallafall! (det är fö tränset på avataren :D)

Jag har två CH-träns och det är det enda märket jag köper från Hööks. Tycker det är bra kvalitet och det ena tränset har nog hängt med i snart 4 år nu och är jättefint trots massa användande och lat ägare som inte orkar putsa.

UNDERBART för de priset.. blev chockad när jag fick hem de till unghästen.. mjukt och känns super. Har faktiskt beställt en till, till stor hästen så kör på billigare blir de inte.. :P

snyggare än i katalogen också :)

Jag har det tränset :D. Lite hårt är det men verkligen prisvärt, storleken är normal tycker jag.
Bild

mitt är mkt mörkare ditt.. när köpte du ditt??

Deras träns är överlag lite hårda, men lägg det i ett bad med läderbalsam så blir det jätte mjukt och fint!

Bilden luras lite men så mycket mörkare än på bilden är det inte. Köpte det i början av december :idea:

måste säga att jag är grymt imponerad av att det är av sådan kvalité! :love:

Känner några som har ett sådant, och det har hållt superlänge, ser fortfarande ut som nytt ;)

(kan ju lägga till att jag är på hööks minst en gång i veckan och klämmer på det, fast den storleken jag vill ha kommer inte in förrens i slutet av mars, och är lite skeptisk till e-butiken)

allt ska tydligen komma i början av mars.. :/ i alla fall i malmö.. hehe.. frågat efter 6 olika grejer, och allt kommer i mars.

Jag beställer hellre då de ofta inte har hemma de jag ska ha. går på drygt en vecka, och de som är så skönt är att du kan lämna returer och byta os i vilken hööks butik som helst.. :P

oj vilket positivt inlägg de blev från mig, men måste dock påpeka en liten gång, jag hatar deras täcken.. haha..

men är de lika mörlt som mitt?? bilden jag har visar så "nära" den verkliga färgen som de gick..

Liknande trådar

Utrustning Jag har länge haft funderingar att köpa denna grimma...
2
Svar
20
· Visningar
2 147
Senast: bigganl
·
Western Hej! Jag är ny på detta med western, men skulle nu vilja införskaffa mig en westernsadel. Jag är ganska så haj på det hur en...
Svar
4
· Visningar
2 384
Senast: 4BarsRR
·
G
Utrustning Behöver akut hjälp om vad jag ska göra med sadel till min lilla pålle!! :confused: Håller på att sätta igång honom efter en skada...
Svar
9
· Visningar
1 367
Utrustning nån som har erfarenhet av dem? eftersom jag inte tävlar så behöver jag bara ett par träningsstövlar och vill inte betala 4000. :D...
Svar
9
· Visningar
3 976
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka