GVFÖ 2024

Nä nu borde det vara fritt fram 😅

Alltså så himla ledsen för Mattias och Emmy 😭💔 Mitt hjärta gick fan sönder när jag såg den scenen när dom kollar på bröllopsvideon och och Emmy brister ut i gråt 😢 Den gråten liksom högg i hjärtat. Undrar också vad Mattias problem är? Trodde han att man går runt och är nyförälskad hela tiden som gift eller vad är grejen? I nöd och lust, eller bara så länge han har lust? Nä fy och sen ger han henne dubbla signaler också tycker jag, experterna borde ha gått in här och bankat lite vett i skallen på honom för såhär beter man sig inte
Jag började gråta när det brast för Emmy. Så sorgligt och Mattias kändes så jäkla kall?!
 
Mattias verkar ha tappat kontakten med sina känslor. Han hade väl brottats med psykisk ohälsa tidigare? Inte omöjligt att hela projektet med intensiv sommar, tv-produktion, skriverier, känslor, samboskap mm har fått honom ur balans. Han kanske har stängt ner.
Uppfattar honom inte som känslokall utan mer helt utbränd.
 
Mattias verkar ha tappat kontakten med sina känslor. Han hade väl brottats med psykisk ohälsa tidigare? Inte omöjligt att hela projektet med intensiv sommar, tv-produktion, skriverier, känslor, samboskap mm har fått honom ur balans. Han kanske har stängt ner.
Uppfattar honom inte som känslokall utan mer helt utbränd.
Han talade ju dessutom om en del dödsfall inom familj/släkt, om jag minns rätt.

Håller iaf med om att han inte framstår som just känslokall, snarare något annat.
 
Han talade ju dessutom om en del dödsfall inom familj/släkt, om jag minns rätt.

Håller iaf med om att han inte framstår som just känslokall, snarare något annat.
Han blev helt klart rörd av Emilies känslor och jag tyckte mig se att han brydde sig om henne. Han verkade mest förvirrad i hur han skulle aggera och förhålla sig sitt henne. Det måste vara jättesvårt att vilja stötta och trösta i det läget.
 
Han blev helt klart rörd av Emilies känslor och jag tyckte mig se att han brydde sig om henne. Han verkade mest förvirrad i hur han skulle aggera och förhålla sig sitt henne. Det måste vara jättesvårt att vilja stötta och trösta i det läget.
Precis. Tycker väl snarare att han såg ut att vara lite oförstående inför hur hans ömhet sänder andra signaler än vad han säger.
 
Vad jag förstått det som så är Mattias och Emmy skrivna på olika adresser i dagsläget iaf så förhoppningsvis bor de inte ihop längre. Utan Mattias eller Emmy tog sej i kragen och särade på det. Led verkligen med Emmy igår... Stackarn...

Så kul ändå att Christoffer och Rosanna har det så bra ! De passar jättebra ihop. (vilket jag trodde om Emmy å Mattias med förvisso)

I övrigt så tycker jag det lyser igenom HUR ILLA det måste ha varit för Linnea när "alla är överrens om" att Jim INTE ska vara med på återträffen. Hon ser ju nästintill fortfarande "förstörd ut" så fort han nämns.

Torsten och Anastasia. Jaja... De har gått vidare bägge två, jag släpper det. Med ett "men OM ni gjort så här" så tror jag de hade fungerat men nu blev det som det blev. (med det menar jag det de själva tog upp i tillbakablicken)
 
Ett ögonkast kan vara långt ;) Det är verkligen att en står vid altaret och väntar, den andra kommer dit och så gifter de sig. Jag vet inte riktigt hur de skulle få till det snabbare än så/vad som skulle vara mer ”vid första ögonkastet”.
Okay. Ja jag har inte sett det. Visste inte ens att det fanns. Hur mycket får dom för det då? Vem är garanten att nån inte får grisen i säcken eller att det inte dyker upp en psykopat vid sidan som vill bli gift?
 
Okay. Ja jag har inte sett det. Visste inte ens att det fanns. Hur mycket får dom för det då? Vem är garanten att nån inte får grisen i säcken eller att det inte dyker upp en psykopat vid sidan som vill bli gift?

1000045348.jpg
 

Liknande trådar

Kultur Nu har listan över årets sommarpratare kommit. Jag har bara kollat lite snabbt men spontant ser jag fram emot Andrev Walden och Marcus...
2
Svar
34
· Visningar
1 880
Samhälle Hittade ingen klimattråd som inte är urgammal. Tänkte först lägga den under svensk politik men det är ett tillräckligt viktigt ämne för...
Svar
2
· Visningar
202
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Ni glömmer väl inte... I år är jag hemma så inga problem med en handduk och de lila syrénerna kommer precis att ha slagit ut. Jag kommer...
Svar
10
· Visningar
411
Senast: Migo
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är äntligen dags för ett sommar-OS igen. 2024 är det Paris som står värd för spelen och här är allt du behöver veta inför OS...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • Konstiga uppringningar.

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp