Sv: Gurkmeja

ang. granulerat svarade jag på ditt arga inlägg i en anna tråd!

snart kommer en forskning bli offentlig med just mitt påstående. alltså fortfarande inte en aktuell forskning men jag har en av sveriges strörsta foderföretags vd som kom med just detta till mig. MEN varför är du så negativ mot andra nypon, skadar det dig att de kommer kanske kunna bevisa att alla nypon innehåller gopo. de borde för alla vara underbara nyheter!

och om man kikar på deras analys på litozin så är det en märkligt kort analys om man jämför med andra analyser på nypon. Hellre ger jag en ren produkt med större användbarhet till ett mkt lägre pris.

Ånej, inte finns Litozin i granulatform. Antingen väldigt finmalen snudd på som mjöl, eller som konsistens av kokkaffe. Bullshit har alltid bedrivits tillverkare mellan.

Sv: Gurkmeja

Jag har HÖRT från tillverkarna av BioSynov att det många olika kvalitet på Gurkmeja. Billigt gurkmeja är av sämre kvalitet och KAN innehålla tungmetall,,...

Har bara hört detta och har inga andra belägg för detta...

Ger iaf min häst biosynov i perioder då träningen överstiger det normala över längre tid. Funkar fint och tanten börjar bli gammal.......:rofl:

Liknande trådar

Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
498
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 534
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej. Vi har en ponny på 15 år . Vi är lite osäkra på hur mycket vi ska ge till han hö. Dom får fri tillgång till hösilage i hagen. Sen...
Svar
12
· Visningar
726
Senast: matson
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
659
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gps tracker för Android?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?

Hund, Katt, Andra Djur