Gurkmeja och blöt mat???

95johsv

Trådstartare
Jag ger min kille c:a 1dl betfor idag för att ha något blött att blanda gurkmejan i. Tyvärr tycker han inte att betfor är så gott och har nu slutat att äta den helt och hållet. Vad finns det för annat som är bra att lägga gurkmeja i? Det är ju pulver och läller jag i det ihop med Nya Groov som är det enda i kraft foder han får så ligger det prydligt kvar i krubban. Det enda som jag har hittat att han tycker är gott är Nya Groov och torr krossad havre. :angel:

Sv: Gurkmeja och blöt mat???

Kan du inte blöta Grooven...eller hälften av den & blanda gurkmejan i den och sedan blanda alltihop ?

Sv: Gurkmeja och blöt mat???

Tyvärr så gillar han inte grooven uppblött... När han åt betfor och han inte åt upp allting på en gång så blev grooven geggig. Det sorterade han ut så han slapp och äta det....

Liknande trådar

Foder & Strö Läst massor nu att en stor andel här på trådar blöter sitt kraftfoder i pelleterad form, lusern och betfor och krafts pellets förstår...
2
Svar
38
· Visningar
3 280
Senast: Sofiiiia
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 213
Senast: Madick
·
E
Foder & Strö Jag behöver verkligen hjälp! Jag har en Varmblodsvalack på 11år. Lite förhistoria: Jag köpte honom 1februari i år, då såg han...
Svar
8
· Visningar
1 079
Senast: Tuvisen
·
Foder & Strö Fullblodet har svårt att få i sig tillräckligt med protein. Han har fri tillgång till både hö och hösilage. Höet har riktigt bra...
2
Svar
36
· Visningar
1 926
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve