Sv: Gunnar!

Jodå, man kan läsa - när man är i svarsläge!

Det är nog första gången det här felet har uppträtt på buke. Hoppas det inte är något allvarligt.

Lite komiskt i det hela var att jag kom åt en tangent precis när detta fel inträffade, så jag trodde att det var jag som hade ställt till det för mig själv.:angel: Lite lättad blev jag när jag såg att det inte bara var hos mig det var knasigt. Hoppas bara att det inte är något större fel, för utan buke klarar man sig ju ingen längre stund.;)

Mysko: Ahaa, det är en konspiration alltså! Det har varit för många jobbiga trådar (typ asylsökande- och invdarartråden som fanns på ÄU igår), så därför vill moderatorerna har ett mer lättmodererat Buke och därför är det som det är nu. ;)

En liten rättelse kanske: En hel helg utan normalt buke... Men det är lätt att överdriva när man är orolig.;)

Haha, oh gosh. Panik, jag ser framför mig rubrikerna på bilagorna. :rofl:

BUKEFALISTER STORMAR GUNNAR ERIKSSONS HUS! :rofl:

Jag är inte hemma så ofta längre, rätt skönt att inte upptäcka att något hänt på forumet, som igår bytte det tydligen färger? :rofl:

Pazuzu, ja hjälp oss :D Vaaaad ska vi göra nu då? Jag som har en massa dötid i em och däckade i soffan nu..

tur för mig att jag snart ska till stallet :D
hoppas problemet är åtgärdat tills dess :o
annars har jag inget att göra ikväll ju :(:angel:

Liknande trådar

Bukefalos @Gunnar Går det att göra dem tydligare? Tror det hände efter senaste uppdateringen. Se bild:
Svar
1
· Visningar
160
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
790
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama