Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske finns på blocket?Jag letar efter en gunghäst till min dotter. Men modellen jag söker efter verkar ha gått upp i rök.
Jag vill ha en lite större häst med sadel med stigbyglar samt träns och tyglar. Den ska inte ha något handtag. Jag söker alltså den modellen som fanns på 80-90-talet.
Kanske finns på blocket?
Menar du en sådan här?Jag letar efter en gunghäst till min dotter. Men modellen jag söker efter verkar ha gått upp i rök.
Jag vill ha en lite större häst med sadel med stigbyglar samt träns och tyglar. Den ska inte ha något handtag. Jag söker alltså den modellen som fanns på 80-90-talet.
Jag tror den har det. Gått upp i rök. Jag hittade en från 80-talet till min son. De flesta som var nygjorda då, för fem år sedan, var fula överdesignade elefanter, får, krokodiler, kaniner osv med en platt stolssits och handtag, i värsta fall ryggstöd. Alla leksakstillverkare försöker vara lite lustiga och annorlunda samtidigt så marknaden är helt strömlinjeformad som vanligt. Men det kanske kommer hästar igen. Eller har kommit och jag missat det eftersom vi är för gamla nu.Jag letar efter en gunghäst till min dotter. Men modellen jag söker efter verkar ha gått upp i rök.
Men när jag kikar efter så tog det typ tre sekunders googlande att hitta riktiga gunghästar nu men eftersom moderatorn är på krigsstigen så, googla gunghäst, bildgoogla, klicka på bilderna. Vanliga med päls och stigbyglar säljs igen, vissa tyvärr i rosa. Vanliga rosa -bruna och skäckiga kostar mellan 650-900 kr, någon fanns på rea för 400.
Finns till och med en person i närheten av Ullared som handtillverkar dem i trä, i viktorianska stilen. Jättefina! Han skriver inget om priser...
Jo nu ser jag, handtag nästan överallt. Såga av dem? De är ju vanligt trä.Ja
Jag har bildgooglat med samtliga har handtag att hålla i eller saknar stigbyglar. Något handgjort är inte aktuellt priset är liksom inte gjort för att vara som leksak för mina ligister.
Jo nu ser jag, handtag nästan överallt. Såga av dem? De är ju vanligt trä.
https://www.tradera.com/item/182106/293677559/gunghast-retro
- du kanske kan boka transport till den?
Åh vad synd att den finns så långt bort från mig. Jag hade velat ha den.https://www.tradera.com/item/182106/293677559/gunghast-retro
- du kanske kan boka transport till den?